Fascination About ماگ حرارتی

Wiki Article

اکثر حیوانات نسبت به تغییرات دمایی حساس هستند زیرا حیات آن ها به تغییرات دما وابسته است. اما فقط جانوران نیستند که توانایی تشخیث تغییر دما را دارند. موادی نیز در جهان اطراف ما وجود دارد که نسبت به گرما و سرما واکنش نشان می دهند. دقیقاً مانند فلزات و مواد حساس به دما که از ان در دماسنج ها استفاده می شود و دچار انبساط می شوند، موادی نیز وجود دارند که در اثر تغییر دما، تغییر رنگ می دهند و این مواد راز تغییر رنگ انگشتر های جادویی، دماسنج های نواری (که برای تشخیص تب روی پیشانی قرار داده می شوند) و ماگ های حرارتی و … را در خود نهفته دارند.

اما هنگامی که دمای داخل لیوان افزایش پیدا کند، جوهر بدنه آنها نیز تغییر پیدا کرده و رنگ و تصاویر مختلفی را پدیدار خواهند کرد. دلیل این امر این است که از مواد مخصوصی به نام مواد لوکو دای در تولید این ماگ ها استفاده شده است.

به دلیل این ویژگی خاص و جالب بعضا به این ماگ ها لیوان جادویی هم می گویند.

برای همسرم کادو گرفتم خیلی خوشش اومد خودم هم دوسش داشتم

هدیه: هدیه ای منحصر به فرد و کاربردی برای تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر، یلدا، نوروز و سایر مناسبت ها

سطح اصلی تمام ماگ های حرارتی مشکی میباشد به این دلیل به آن ماگ تغییر رنگ با احساسات نیز می‌گونید در واقع منظور از ماگ حرارتی احساسات، همان لیوان یا ماگی است که با احساسات و حرارت تغییر رنگ میدهد.

واقعا خیلی ازتون ممنونم خیلی بهتر از اون چیزی بود که فکر می کردم

از نظر راهنمایی قبل از خرید پشتیبانی بی نظیر بود یعنی این مورد رو بیشتر از همه دوست داشتم واقعا پشتیبانی صبور و خوبی دارن مجموعه ی ونوس مارکت

شما می توانید بنا به سلیقه و خلاقیت خود با ماژیک های رنگی یا مشکی طرح دلخواه خود را بر روی بدنه ی ماگ نقاشی کنید و ماگ با طرح دلخواه خود را داشته باشید.

خرید ماگ حرارتی به عنوان هدیه، به دلیل این خاصیت و مشخص نبودن تصویر آن در حالت معمول، می‌تواند یک گزینه جذاب و غافلگیر کننده باشد.

در ” ماگ حرارتی چیست ؟ ” شما می توانید توضیحات کاملی را در رابطه با لیوان جادویی و ??????? ????? خاصیت و کاربرد آن بدست آورید.

همچنین ماگ سفالی و سرامیکی مقاومت بیشتری در برابر ضربه نسبت به لیوان شیشه ای دارد.

یکی از محبوب ترین روش های چاپ که دارای قدمت دیرینه نیز […]

چاپ حضوری: می توانید به فروشگاه های چاپ و تبلیغات مراجعه کنید

Report this wiki page